Marketingová komunikace zoologických zahrad v ČR – Bc. Martin Krásný
Bc. Martin Krásný
Bakalářská práce
Marketingová komunikace zoologických zahrad v ČR
Marketing Communication of Zoological Gardens in the CR
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací zoologických zahrad a analýzou komunikačního mixu. Cílem práce je zjištění, jak fungují nástroje komunikačního mixu a vnímání marketingové komunikace zoologických zahrad veřejností. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá komunikací, komunikačním mixem, marketingovým mixem a specifiky marketingu sluţeb. Praktická …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with an analysis of marketing communications of zoological gardens and an analysis of their communication mix. The aim is to find out how tools of communication mix work and how general public perceives marketing communications of the zoos. The thesis is divided into a theoretical part and a practical part. The theoretical part deals with communication, communication mix, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ragtd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
- Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace zoologických zahrad jako turistických cílů
Klára Baboučková -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz