Hugo Březina

Bachelor's thesis

Využití umělé inteligence při komunikaci značky na sociálních sítích

The use of Artificial Intelligence in Brand Communication on Social Networks
Abstract:
"Tato bakalářská práce se zaměřuje na potenciál umělé inteligence (AI) v oblasti marketingové komunikace na sociální síti Instagram. Cílem práce je zjistit, zda AI může efektivně podporovat tvorbu obsahu pro značky na této platformě. Práce je rozdělena do teoretické a praktické části. Teoretická část poskytuje přehled o digitálním marketingu a AI, zatímco praktická část obsahuje kvantitativní výzkum …more
Abstract:
"This bachelor's thesis explores the potential of artificial intelligence (AI) in marketing communications on the social network Instagram. The objective is to ascertain whether AI can effectively enhance content creation for brands on this platform. The thesis is structured into theoretical and practical sections. The theoretical part provides insights into digital marketing and AI, while the practical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2024

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Michal Stránský, PhD.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Březina, Hugo. Využití umělé inteligence při komunikaci značky na sociálních sítích. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe