Charakteristika vybraných alternativních škol a jejich fungování v praxi – Bc. Michaela Dokulilová
Bc. Michaela Dokulilová
Diplomová práce
Charakteristika vybraných alternativních škol a jejich fungování v praxi
Characteristics of Selected Alternative Schools and Their Operation in Practice
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem charakteristiky vybraných alternativních škol a jejich fungováním v praxi. V teoretické části práce jsou uvedeny obecné poznatky týkající se alternativního školství, následně pedagogiky Marie Montessori, daltonských škol, waldorfských škol a lesních školek. Dále jsou zde obsaženy informace z vývojové psychologie zabývající se jednotlivými etapami vývoje z období dětství …víceAbstract:
This dissertation thesis is focused on a topic of characteristic of selected alternative schools and their practical working. The theoretical part brings an introduction to a general knowledges regarding alternative education, then Maria Montessori pedagogy, dalton schools, waldofr schools and forest kindergarten. After that, there are defined informations of developmental psychology dealing with stage …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Dokulilová, Michaela. Charakteristika vybraných alternativních škol a jejich fungování v praxi. Zlín, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Verbální komunikace mezi učitelem a žákem s odlišným mateřským jazykem v běžné třídě české školy
Julie Fiedlerová -
Způsoby efektivní komunikace mezi rodiči a mateřskou školou
Alexandra Dyntarová -
Výchova dítěte v problémové rodina - rodina s jedním rodičem
Julie TRNKOVÁ -
Dětské prekoncepce fenoménu rodina v předškolním vzdělávání
Pavlína Vérostová -
Rodina a dítě s poruchou autistického spektra
Petra Řezáčová -
Romská rodina a volný čas
Hana ŠOPÍKOVÁ