Marketingový plán společnosti NIKA, s.r.o. – Bc. Lenka KARDOŠOVÁ
Bc. Lenka KARDOŠOVÁ
Master's thesis
Marketingový plán společnosti NIKA, s.r.o.
Marketing plan of the company NIKA, Ltd.
Anotácia:
Cieľom mojej diplomovej práce bolo zhodnotiť súčasnú situáciu v spoločnosti NIKA, s.r.o. a na jej základe vypracovať marketingový plán vychádzajúci z potrieb spoločnosti. Pre vytvorenie projektu marketingového plánu na rok 2007 som spracovala teoretické po-znatky z oblasti marketingového plánovania a riadenia. Definovala som jednotlivé kroky na zmapovanie pozície spoločnosti na základe situačnej analýzy …viacAbstract:
The aim of my diploma thesis was to evaluate the actual position in the company NIKA, Ltd. and on that ground to elaborate the marketing plan outgoing from the exigences of the company. I executed the theoretical information from the field of marketing planning and leading to create the marketing plan for the year 2007. I defined single steps to map the po-sition of the company on the pedestal of the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2007
Identifikátor:
5980
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2007
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KARDOŠOVÁ, Lenka. Marketingový plán společnosti NIKA, s.r.o.. Zlín, 2007. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 26. 04. 2037
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and management / Management and Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingové plánovanie v komerčnej banke
Zuzana Tamášová -
Návrh marketingové strategie firmy
Ľubomír Gašpierik -
Audit, controlling a plánování marketingové strategie ve Slovenské republice
Maroš DOLINSKÝ -
Analýza potřeb a návrh marketingové strategie obce
Alena ČERNOTOVÁ -
Marketingový plán
Andrea Vilhanová -
Marketingový plán pre spoločnosť FreshAura
Alexandra Trnková -
Marketingový plán nového projektu ve stavebním podniku
Juraj Žiak -
Návrh marketingového plánu
Ladislav Horváth