Genderové stereotypy a genderové vnímání televizní reklamy – Bc. Olena Bondaruk
Bc. Olena Bondaruk
Diplomová práce
Genderové stereotypy a genderové vnímání televizní reklamy
GENDER STEREOTYPES AND GENDER PERCEPTIONS IN TELEVISION ADVERTISING
Anotace:
Diplomová práce se zabývá genderovými stereotypy a genderovým vnímáním v televizní reklamě. Cílem diplomové práce je zjistit jak jsou představeni muži a ženy v televizní reklamě, jaké mají sociální role, jestli se objevují v reklamách genderové stereotypy a jak je vnímá mladá generace. V teoretické části práce jsou popsána pravidla pro vytvoření reklamního sdělení, jeho druhy a formy; zvláštnosti vnímání …víceAbstract:
This thesis deals with gender stereotypes and gender perceptions in television advertising. The aim of this thesis is to find out how men and women are represented in television advertising, what social roles they play, if there are gender stereotypes in TV advertising and how the young generation perceives them. In the theoretical part, the rules of advertising message creation, its types and forms …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Marie Hesková, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Globální podnikání a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Science = Male, Arts = Female, but I am the Exception: Studies on Gender Stereotypes of the Counter Subject Gender Stereotypes College Students
Chunyan LIU -
Gender Stereotypes in Fairytales: Cinderella
Jana Poskerová -
Czech Consumers' Perceptions of Gender Stereotypes in Advertising
Natálie Hofmanová -
Time to Let it Go: Redefining Gender and Social Stereotypes in Disney's <i>Frozen</i>
Veronika Vargová -
Genderové stereotypy v současné reklamě a nákupním chování spotřebitelů
Katarina Farberova -
Gender Stereotypes in Fairy Tales
Alena Veselá -
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
Viktorie Genzerová -
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
Filip Doležal
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Švejdar, L.
6. 1. 2018