Mgr. Milada Hermanová
Diplomová práce
sešito
sešito
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na vytvoření fiktivní vizuální identity papírenské značky Sešito včetně výroby produktů. Cílem této práce je provést průzkum současného papírenského trhu a vymyslet řadu výrobků pro vlastní papírenskou firmu odlišitelnou od konkurence. Teoretická část informuje o nových trendech v oblasti papírenského a designového průmyslu. Získaná zjištění jsou nezbytná pro vytvoření kompaktního …víceAbstract:
Master’s thesis focuses on the creation of a fictitious visual identity of the stationary brand Sešito including the production of products. The aim of this work is to conduct a survey of a current paper market and invent a number of products for my own paper company different from the competition. The theoretical part informs about new trends in the paper and design industry. The obtained findings …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fp8g3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2021
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Jana Nedomová, Ph.D.
- Oponent: MgA. Matěj Smetana, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství výtvarné výchovy pro základní a střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Odpadový materiál jako předmět malby a jeho využití ve výtvarných aktivitách žáků na 2. stupni ZŠ
Lucie HÝLOVÁ -
Moderating role of brand attachment in brand crisis - case of Volkswagen brand crisis
Anastasiia Nasanovich -
Vliv brand experience a brand love na šíření doporučení
Veronika Šupová -
Impact of Instagram Influencers on Brand Reputation & Brand Loyalty
Gaurav Ashok Pandit -
Brand characters` influence on perceived brand personality
Nikol Peterská -
Analýza důvěryhodnosti ţebříčků Brand Finance a Inter Brand na příkladu ocenění ochranné známky L´Oréal Paris
Tereza Nejezchlebová -
The Fiat Brand - Issues and Opportunities of FCA Brand Portfolio Management
Mattia Marmo -
Vliv brand marketingu na rozhodování spotřebitele
Jennifer Štrauchová