Externí komunikace finančních domů Volksbank CZ a ING Commercial Banking – Daniel Maršalík
Daniel Maršalík
Master's thesis
Externí komunikace finančních domů Volksbank CZ a ING Commercial Banking
External Communication of financial institutions Volksbank CZ and ING Commercial Banking
Anotácia:
Práce se zabývá externí komunikací bank Volksbank CZ a ING Commercial Banking prováděnou v rámci jejich public relations. Autor popisuje význam komunikace s veřejností jako důležitý nástroj k ovlivňování veřejného mínění. Hlavním komunikačním prostředkem bank jsou masová média. Témata komunikace vyplývají ze strategie PR. Zásadní význam mají vztahy se sdělovacími prostředky a konkrétními novináři. …viacAbstract:
The thesis concentrates on external communication of two bank houses, Volksbank CZ and ING Commercial Banking, carried out within the framework of their PR. The author of the thesis describes the importance of communication with the public as an important tool for influencing the public opinion. The main communication means of the banks are the mass media. The topics of communication arise from PR …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: -- Aa-neuveden
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 5. 5. 2010 dostupné: světu
Univerzita Palackého
Filozofická fakultaMaster programme / odbor:
Humanitní studia / Sociologie - Žurnalistika
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić
Názov
Vložil
Vložené
Práva