Bc. Hana Vaňková
Bakalářská práce
Desková hra pro fyziky
Board game for physicists
Anotace:
Bakalářská práce „Desková hra pro fyziky“ je zaměřena na základní principy deskové hry a její význam ve vzdělávání. Výsledkem a cílem práce je tvorba nové deskové hry pro fyziky úrovně maturitního učiva, která se bude snažit plnit svou úlohu z hlediska tematického plánu, klíčových kompetencí, psychických procesů a herních prvků. Výzkumné šetření bakalářské práce je zaměřeno na spokojenost žáků maturitních …víceAbstract:
Bachelor's thesis „Board game for physicists“ is focused on basic principles of board games and their influence on education. The result and the goal is a creation of a new board game for graduating physicists which will strive to fulfil its role in terms of thematic plan, key competencies, mental processes and game elements. The research part of the bachelor´s thesis is focused on graduating students …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 12. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/byofs/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 1. 2017
- Vedoucí: PhDr. Jan Válek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Mgr. Jan Krejčí
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství fyziky pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Dopad distanční výuky v době pandemie na psychické procesy žáků
Veronika KUPKOVÁ -
Hra pro více hráčů s prvky rozšířené reality
Radek Zábranský -
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová -
Autoregulace učení studentů v souvislosti s přípravou na zkoušky a s ohledem na jejich motivaci k učení se
Barbora Hlavová -
Autoregulace učení a strategie učení cizím jazykům v kontextu jazykového vzdělávání českých vojenských profesionálů
Jana Rozsypálková -
Prostojové učení v procesu učení žáků SOV
Patrik Mateovič -
Děti se specifickými poruchami učení a jejich metody učení
Dominika Novotná -
Strategie učení se anglickému jazyku u žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni ZŠ
Ivana BORZYKOVÁ