Analýza životního cyklu produktu vybrané společnosti – Hana Hellerová
Hana Hellerová
Bachelor's thesis
Analýza životního cyklu produktu vybrané společnosti
Analysis of a live cycle of the specific company's product
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá ţivotním cyklem produktu. V teoretické části je vysvětlen pojem ţivotního cyklu produktu, jeho rozdělení na jednotlivé fáze, optimální délky těchto fází a vliv marketingového mixu v kaţdé fázi ţivotního cyklu produktu na jeho prodej. Praktická část obsahuje soubory posbíraných údajů z konkrétní firmy, na základě kterých jsou vymodelovány skutečné ţivotní cykly produktů. Vybraná …moreAbstract:
This Bachelor´s Thesis focuses on the product life cycle. The theoretical part explains the concept of product life cycle, its specific stages, the optimal length of these stages as well as the influence of the marketing mix on the sale in every stage of the product life cycle. The practical part contains files with data from a specific firm which serve as the basis for modelling real product life …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2011
Thesis defence
- Date of defence: 5. 9. 2011
- Supervisor: doc. Ing. Josef Vaculík, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HELLEROVÁ, Hana. \textit{Analýza životního cyklu produktu vybrané společnosti}. Online. Bachelor's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Economics and Administration. 2011. Available from: https://theses.cz/id/otwk8c/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Hellerová, Hana. Analýza životního cyklu produktu vybrané společnosti. Pardubice, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economics and Management / Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Analýza produktu jako zdroje konkurenční výhody z pohledu zákazníka a společnosti. Implementace zjištěných výsledků, metodiky inovace produktu a její význam pro rozvoj společnosti, opatření a aktivity v průběhu životního cyklu produktu
Alžběta Matějková -
Životní cyklus produktu firmy Happyend
Kristýna Terzievová -
Životní cyklus produktu
Luka Martin Valek -
Životní cyklus produktu
Anis Habib -
Životní cyklus produktu
Alena Povolná -
Životní cyklus produktu z hlediska vlivu na životní prostředí
Petra Hauzrová -
Životní cyklus produktu z hlediska vlivu na životní prostředí
Ondřej Doucha -
Úloha komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu
Andrea Punčochářová