Structuring cross-border/inter-continental Joint Ventures – Bc. Aneta Jedličková
Bc. Aneta Jedličková
Diplomová práce
Structuring cross-border/inter-continental Joint Ventures
Structuring cross-border/inter-continental Joint Ventures
Anotace:
Tématem této diplomové práce je “Strukturování přeshraničních/mezikontinentálních Joint Ventures”. Cílem je vytvoření “Teoretického manuálu” k založení joint venture v této oblasti a na základě něj analyzovat reálný projekt včetně všech důležitých postupů. Teoretická část práce se zaměřuje na proces vytváření joint venture a přesné techniky due diligence, strategic fit, analýzy trhu a SWOT analýzy …víceAbstract:
The theme of this thesis is “Structuring cross-border/inter-continental Joint ventures”. The goal of this work is to create “Theoretical guidelines” for establishing a joint venture in this field and examine real project accordingly, including all necessary procedures. The theoretical part of the thesis focused on the process of creating a joint venture and the exact techniques of due diligence, strategic …víceKeywords
joint venture globalization company firm partner business SWOT analysis market analysis strategy agreement negotiation evaluation due diligence market entry strategies project team automotive industry globalizace společnost firma podnikání SWOT analýza analýza trhu strategie smlouva vyjednávání vyhodnocování strategie vstupu na trh projektový tým automobilový průmysl
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ewkjy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2013
- Vedoucí: Eric Abhyankar
- Oponent: Ing. Kateřina Kalinová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie vstupu podniku na nové trhy
František Koutník -
Strategie vstupu firmy na zahraniční trh
Michal Anestis -
Strategie vstupu na zahraniční trhy
Martin Kumar -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Vendula Kejřová -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Thi Thanh Thuy Luuová -
Konkurenční výhoda českého podniku jako součást marketingové strategie při vstupu firmy na zahraniční trh
Tetiana Remezovska -
Strategie vstupu podniku na zahraniční trhy a její vliv na organizační strukturu
Robert Kotlán -
Strategie vstupu podniku na zahraniční trhy a její vliv na organizační strukturu
Jan Tráge