Komunikace neziskových organizací s veřejností – Bc. Radka Ledecká, DiS.
Bc. Radka Ledecká, DiS.
Bakalářská práce
Komunikace neziskových organizací s veřejností
Communication of non-profit organizations with the public
Anotace:
Práce se zabývá definicí odborných pojmů a komunikačními přístupy neziskových organizací s veřejností. V praktické části je charakterizováno prostředí dvou neziskových organizací a dvou nadací s odlišným zaměřením činnosti. Cílem práce je návrh vhodných nástrojů komunikace, které povedou k nastartování procesů zajišťujících zlepšení informovanosti veřejnosti o neziskových organizacích. K dosažení cíle …víceAbstract:
The thesis is focused on definition of technical concept and communication techniques of non-profit organization with general public. In the practical part of work there is characteristic of two non profit organization and two foundation with different activity. The aim of the thesis are suggestions of communication techniques to start processes which will lead to improvement of general public awareness …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/odb7z/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Pavla Varvažovská, Ph.D.
- Oponent: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Tištěná sociální reklama neziskového sektoru v ČR (zaměření na děti)
Petra Feltlová -
Analýza a návrh na zlepšení marketingové komunikace organizace Domov Vesna, příspěvková organizace.
Jan Nesrsta -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Jana Kuruštová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Barbara Noworytová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Ščasná Ščasná -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Anežka Sztwiertniová -
Komunikační strategie vybrané neziskové organizace
Petra Zelinková -
Komunikační strategie na pozadí neziskové organizace sociálních služeb
Michaela Venclová