Analýza vnějšího prostředí na zvoleném podniku. – Bc. Šárka Radová
Bc. Šárka Radová
Bakalářská práce
Analýza vnějšího prostředí na zvoleném podniku.
Anotace:
Bakalářská práce s využitím vybraných externích metod analyzuje vnější prostředí společnosti LEGO Group a identifikuje jeho faktory, které mohou mít významný dopad na existenci, resp. stabilitu vybrané společnosti. K analýze externích faktorů bylo využito PESTEL analýzy, Porterova modelu pěti sil a analýzy konkurenčních skupin. Analýzy hodnotí především postavení vybrané společnosti na trhu a to hlavně …víceAbstract:
The bachelor thesis describes external environment of the LEGO Group and focuses on factors from external environment. For analysis of these factors I used PESTEL analysis, Porter's model of five competitive forces and analysis of competitive groups. Analysis are focused on position of the selected company on the market mainly from the competition position of view. These analyzes we use to evaluate …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/rmfn0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 2. 2020
- Vedoucí: doc. Ing. Jarmila Straková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Lucie Polanecká
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
ANALYSIS OF THE EXTERNAL ENVIRONMENT OF THE SELECTED COMPANY
Maria Gracheva -
Transfer of professional development to classroom teaching. An analysis of professional development courses at the University College of Teacher Education in Vienna, Austria.
Martin Klein -
Improving the competitiveness of the organization in the field of telecommunications
Guram Turkiia -
Effects of the environmental measures of ZSNP, a.s. on internal and external environment
Lucia Klimková -
Evaluation of the product launch
Tomáš Petr -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Produktové portfolio ve strojírenských podnicích
Jana Hůlková -
Strategie rozvoje podniku
Karolína Mullie