Specifika psychologie marketingové komunikace pro seniory – Bc. Tereza Zimáková
Bc. Tereza Zimáková
Master's thesis
Specifika psychologie marketingové komunikace pro seniory
Specifics of the psychology of marketing communication for the seniors
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou psychologie marketingové komunikace a jejího působení na cílovou skupinu seniorů. Zkoumá nákupní chování segmentu seniorů a jejich rozhodovací procesy při koupi z psychologického hlediska. V teoretické části budou popsány pojmy senior a stáří, co tyto pojmy pro marketing znamenají a jak jsou pro něj důležité. Dále zde budou uvedeny základní nástroje marketingové …moreAbstract:
This thesis deals with the psychology of marketing communication and its impact on the target group of seniors. It examines the purchasing patterns of segment of seniors and their decision-making process when buying, from a psychological perspective. The theoretical part will be described in terms of senior and age, what these terms mean for marketing and how they are important to it. In addition there …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/vgx7d/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2015
- Supervisor: Ing. Pavel Rosenlacher
- Reader: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace: Návrh reklamní kampaně společnosti Vetos dveře a zárubně s.r.o.
Alžběta Větrovcová -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití reklamy
Jakub Kureš -
Online marketingová komunikace pro reklamní a komunikační agenturu KAP CZ
Dominika Miková -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Jakub Zralík -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Marek Kareš -
Marketingová komunikace reklamní agentury
Tomáš Predný -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Anna Dolejšová -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití reklamy
Matěj Havlíček