Feuersteinova metoda instrumentálního obohacování na základní škole – Bc. Terezie ŠUTORKOVÁ
Bc. Terezie ŠUTORKOVÁ
Master's thesis
Feuersteinova metoda instrumentálního obohacování na základní škole
Feuerstein's method of instrumental enrichment at elementary school
Abstract:
Tato diplomová práce se věnuje využití Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování (FIE) u žáků se specifickými poruchami učení. Představuje teoretické pozadí a aplikaci metody instrumentálního obohacování. Popisuje základní problematiku specifických poruch učení. Přibližuje systém edukace a podpory žáků se SPU v prostředí českého školství. V rámci práce byla provedena studie zkoumající přínosy …moreAbstract:
This thesis focuses on the utilization of the Feuerstein Instrumental Enrichment (FIE) method with students with specific learning disabilities. It presents the theoretical backgorung and application of the instrumental erichment method. Describes the basic issues of specific learning disorders, and outlines the systém of education and support for students with specific learning disabilities within …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 4. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠUTORKOVÁ, Terezie. Feuersteinova metoda instrumentálního obohacování na základní škole. Ostrava, 2024. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Special Pedagogy / Special Pedagogy for Teachers
Theses on a related topic
-
Vliv Feuersteinova Instrumentálního Obohacování na žáky s ADHD
Zuzana Tihelková -
Možnosti využití Feuersteinova instrumentálního obohacování u seniorů v pozdním séniu
Stanislava Janská -
Metoda Reuvena Feuersteina jako možnost podpůrného opatření v inkluzivní škole
Vendula Jašková -
Analýza vzdělávání žáků s mentálním postižením se zaměřením na využití Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování u žáků s Downovým syndromem
Kateřina Jiskrová -
Využití Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování speciálními pedagogy Jihočeského kraje
Veronika BERANOVÁ -
Metoda Reuvena Feuersteina jako možnost podpůrného opatření v inkluzivní škole
Vendula Jašková -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Didaktika výtvarné výchovy pro žáky se specifickými poruchami učení
Veronika Kriklová