Feuersteinova metoda instrumentálního obohacování na základní škole – Bc. Terezie ŠUTORKOVÁ
Bc. Terezie ŠUTORKOVÁ
Diplomová práce
Feuersteinova metoda instrumentálního obohacování na základní škole
Feuerstein's method of instrumental enrichment at elementary school
Anotace:
Tato diplomová práce se věnuje využití Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování (FIE) u žáků se specifickými poruchami učení. Představuje teoretické pozadí a aplikaci metody instrumentálního obohacování. Popisuje základní problematiku specifických poruch učení. Přibližuje systém edukace a podpory žáků se SPU v prostředí českého školství. V rámci práce byla provedena studie zkoumající přínosy …víceAbstract:
This thesis focuses on the utilization of the Feuerstein Instrumental Enrichment (FIE) method with students with specific learning disabilities. It presents the theoretical backgorung and application of the instrumental erichment method. Describes the basic issues of specific learning disorders, and outlines the systém of education and support for students with specific learning disabilities within …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠUTORKOVÁ, Terezie. Feuersteinova metoda instrumentálního obohacování na základní škole. Ostrava, 2024. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Feuersteinova metoda instrumentálního obohacování na základní škole
Terezie ŠUTORKOVÁ -
Vliv Feuersteinova Instrumentálního Obohacování na žáky s ADHD
Zuzana Tihelková -
Možnosti využití Feuersteinova instrumentálního obohacování u seniorů v pozdním séniu
Stanislava Janská -
Metoda Reuvena Feuersteina jako možnost podpůrného opatření v inkluzivní škole
Vendula Jašková -
Analýza vzdělávání žáků s mentálním postižením se zaměřením na využití Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování u žáků s Downovým syndromem
Kateřina Jiskrová -
Využití Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování speciálními pedagogy Jihočeského kraje
Veronika BERANOVÁ -
Metoda Reuvena Feuersteina jako možnost podpůrného opatření v inkluzivní škole
Vendula Jašková -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová