Inkluzivní pedagogika jako edukační koncept – Mgr. Libuše KYSLÍKOVÁ
Mgr. Libuše KYSLÍKOVÁ
Bachelor's thesis
Inkluzivní pedagogika jako edukační koncept
Inclusive education as an educational concept
Abstract:
Předkládaná bakalářská práce je zaměřena na inkluzivní formu edukace. Práce je rozdělena do dvou částí- teoretické a empirické. Teoretická část je členěna do pěti kapitol, ve kterých jsou definovány základní pojmy, popsán vývoj, legislativní rámec a současná podoba inkluzivního vzdělávání v České republice s náhledem na základní školy praktické. Empirická část je zaměřena na postoj ředitelů, pedagogů …moreAbstract:
This bachelor thesis is focused on an inclusive form of education. The thesis is divided into two parts - theoretical and empirical. The theoretical part is divided into five chapters, which define basic concepts, describe the development, the legislative framework and the current view of the inclusive education in the Czech Republic with a preview on practical elementary schools. The empirical part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2017
Thesis defence
- Supervisor: doc. PhDr. Jana Šemberová, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KYSLÍKOVÁ, Libuše. \textit{Inkluzivní pedagogika jako edukační koncept}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Health and Social Studies. 2017. Available from: https://theses.cz/id/ouqkdu/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KYSLÍKOVÁ, Libuše. Inkluzivní pedagogika jako edukační koncept. Č. Budějovice, 2017. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Zdravotně sociální fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Zdravotně sociální fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of Health and Social StudiesBachelor programme / field:
Special Pedagogy / Special Pedagogy - Tutorship
Theses on a related topic
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights