Využití teorie her v marketingu – Bc. Alena Pospíšilová
Bc. Alena Pospíšilová
Master's thesis
Využití teorie her v marketingu
The use of the game theory in marketing
Anotácia:
Diplomová práce obsahuje popis dvou disciplín, kterými jsou: Teorie her a Marketing. Teorie her se zabývá konfliktními situacemi a hledá jejich optimální řešení. Tato disciplína je velmi mladá a postupně se ukazuje, že ji lze využít v mnoha oborech včetně marketingu. Marketing je živý obor, který se díky globalizaci a stále se zvyšující konkurenci mezi podniky rozšiřuje. Firmy stále zdokonalují své …viacAbstract:
The thesis contains a description of the two disciplines, which are: Game Theory and Marketing. Game theory deals with conflict situations and looking for optimal solutions. This discipline is very young and gradually shows that it can be used in many fields including marketing. Marketing is a living branch, which, thanks to globalization and increasing competition among enterprises, expands. Companies …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/l96oc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2015
- Vedúci: Mgr. Tomáš Kosička, Ph.D.
- Oponent: doc. Radim Valenčík, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Effect of Cooperatives on Farmers’ Access to Agricultural Extension Services – Case of Central and Southern Provinces of Zambia
Samuel Mwanza -
Oligopoly a teorie her
Gabriela Klánová -
Aplikace teorie her v managementu
Jan Postl -
Konstrukce posouzení a řešení životní situace dítěte, u kterého se uvažuje o svěření do náhradní rodinné péče prarodičů
Slávka Máčelová Jankovýchová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Communication Mix of Specified Company
Martina Adamcová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov