Ing. Nikolay Yarovoy

Diplomová práce

Tvorba efektivních reklamních kampaní na internetu pro malý a střední podnik

Creation of Efficient Advertising Campaigns in Internet for Small and Medium Enterprises (SMEs)
Anotace:
Hlavním cílem této práce je prozkoumat a zmapovat problematiku vytváření a vyhodnocování efektivity marketingových kampaní na internetu pro malé a střední podniky. V práci jsou analyzovány teoretické a praktické aspekty výběru a použití marketingových (reklamních) možností na internetu, způsoby hodnocení jejich výkonu pomocí takových standardních nástrojů analýzu návštěvnosti webových stránek jako …více
Abstract:
The main goal of this work is to research problematic of online advertising campaigns creation and performance measurement for Small and Medium Enterprises (SMEs). In this work are presented theoretical and practical aspects of online marketing (advertising) application, techniques of marketing performance measurement using such standard analyzing tools as Google Analytics or Yandex Metrics. Also, …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2015
  • Vedoucí: Ing. Pavel Nesejt
  • Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance