Tvorba efektivních reklamních kampaní na internetu pro malý a střední podnik – Ing. Nikolay Yarovoy
Ing. Nikolay Yarovoy
Master's thesis
Tvorba efektivních reklamních kampaní na internetu pro malý a střední podnik
Creation of Efficient Advertising Campaigns in Internet for Small and Medium Enterprises (SMEs)
Abstract:
Hlavním cílem této práce je prozkoumat a zmapovat problematiku vytváření a vyhodnocování efektivity marketingových kampaní na internetu pro malé a střední podniky. V práci jsou analyzovány teoretické a praktické aspekty výběru a použití marketingových (reklamních) možností na internetu, způsoby hodnocení jejich výkonu pomocí takových standardních nástrojů analýzu návštěvnosti webových stránek jako …moreAbstract:
The main goal of this work is to research problematic of online advertising campaigns creation and performance measurement for Small and Medium Enterprises (SMEs). In this work are presented theoretical and practical aspects of online marketing (advertising) application, techniques of marketing performance measurement using such standard analyzing tools as Google Analytics or Yandex Metrics. Also, …moreKeywords
Marketing propagace na internetu reklama na internetu webové stránky efektivita reklamních kampaní malý a střední podnik tvorba reklamních kampaní měření efektivnosti propagačních aktivit výkonnost propagace na internetu online marketing online advertising webpages and websites efficiency and performance of advertising campaigns KPI SME small and medium enterprises advertising campaigns creation effective online ads marketing performance measurement MPM
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/c5rhe/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2015
- Supervisor: Ing. Pavel Nesejt
- Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
The role of Strategic Control over the efficiency and effectiveness of performance
Mohammad Fadi Mohammad Ali -
The Use and Impact of Advertising on Social Campaigns
Violina Radeva -
The use and impact of advertising in social campaigns
Sanaa Nabil Ali -
Controversial advertising – a case study of United Colors of Benetton.
Anastasiia Panasiuk -
Hodnocení efektivnosti product placementu v online médiích
Adam Šafránek -
Reklama na internetu se zaměřením na sociální sítě
Jakub Zelenka -
Právní otázky vlivu reklamy na internetu na spotřebitele
Anastasia Teploukhova -
Marketingová strategie firmy na internetu
Petra Hubeňáková