Ing. Nikolay Yarovoy

Master's thesis

Tvorba efektivních reklamních kampaní na internetu pro malý a střední podnik

Creation of Efficient Advertising Campaigns in Internet for Small and Medium Enterprises (SMEs)
Abstract:
Hlavním cílem této práce je prozkoumat a zmapovat problematiku vytváření a vyhodnocování efektivity marketingových kampaní na internetu pro malé a střední podniky. V práci jsou analyzovány teoretické a praktické aspekty výběru a použití marketingových (reklamních) možností na internetu, způsoby hodnocení jejich výkonu pomocí takových standardních nástrojů analýzu návštěvnosti webových stránek jako …more
Abstract:
The main goal of this work is to research problematic of online advertising campaigns creation and performance measurement for Small and Medium Enterprises (SMEs). In this work are presented theoretical and practical aspects of online marketing (advertising) application, techniques of marketing performance measurement using such standard analyzing tools as Google Analytics or Yandex Metrics. Also, …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2015
  • Supervisor: Ing. Pavel Nesejt
  • Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance