Ing. Nikolay Yarovoy

Master's thesis

Tvorba efektivních reklamních kampaní na internetu pro malý a střední podnik

Creation of Efficient Advertising Campaigns in Internet for Small and Medium Enterprises (SMEs)
Anotácia:
Hlavním cílem této práce je prozkoumat a zmapovat problematiku vytváření a vyhodnocování efektivity marketingových kampaní na internetu pro malé a střední podniky. V práci jsou analyzovány teoretické a praktické aspekty výběru a použití marketingových (reklamních) možností na internetu, způsoby hodnocení jejich výkonu pomocí takových standardních nástrojů analýzu návštěvnosti webových stránek jako …viac
Abstract:
The main goal of this work is to research problematic of online advertising campaigns creation and performance measurement for Small and Medium Enterprises (SMEs). In this work are presented theoretical and practical aspects of online marketing (advertising) application, techniques of marketing performance measurement using such standard analyzing tools as Google Analytics or Yandex Metrics. Also, …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2015
  • Vedúci: Ing. Pavel Nesejt
  • Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance