Tvorba efektivních reklamních kampaní na internetu pro malý a střední podnik – Ing. Nikolay Yarovoy
Ing. Nikolay Yarovoy
Diplomová práce
Tvorba efektivních reklamních kampaní na internetu pro malý a střední podnik
Creation of Efficient Advertising Campaigns in Internet for Small and Medium Enterprises (SMEs)
Anotace:
Hlavním cílem této práce je prozkoumat a zmapovat problematiku vytváření a vyhodnocování efektivity marketingových kampaní na internetu pro malé a střední podniky. V práci jsou analyzovány teoretické a praktické aspekty výběru a použití marketingových (reklamních) možností na internetu, způsoby hodnocení jejich výkonu pomocí takových standardních nástrojů analýzu návštěvnosti webových stránek jako …víceAbstract:
The main goal of this work is to research problematic of online advertising campaigns creation and performance measurement for Small and Medium Enterprises (SMEs). In this work are presented theoretical and practical aspects of online marketing (advertising) application, techniques of marketing performance measurement using such standard analyzing tools as Google Analytics or Yandex Metrics. Also, …víceKlíčová slova
Marketing propagace na internetu reklama na internetu webové stránky efektivita reklamních kampaní malý a střední podnik tvorba reklamních kampaní měření efektivnosti propagačních aktivit výkonnost propagace na internetu online marketing online advertising webpages and websites efficiency and performance of advertising campaigns KPI SME small and medium enterprises advertising campaigns creation effective online ads marketing performance measurement MPM
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/c5rhe/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Pavel Nesejt
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
The role of Strategic Control over the efficiency and effectiveness of performance
Mohammad Fadi Mohammad Ali -
The use and impact of advertising in social campaigns
Sanaa Nabil Ali -
The Use and Impact of Advertising on Social Campaigns
Violina Radeva -
Controversial advertising – a case study of United Colors of Benetton.
Anastasiia Panasiuk -
Hodnocení efektivnosti product placementu v online médiích
Adam Šafránek -
Reklama na internetu se zaměřením na sociální sítě
Jakub Zelenka -
Právní otázky vlivu reklamy na internetu na spotřebitele
Anastasia Teploukhova -
Marketingová strategie firmy na internetu
Petra Hubeňáková