Stanovení hodnoty společnosti O2 Czech Republic a. s. – Vít Spálenský
Vít Spálenský
Master's thesis
Stanovení hodnoty společnosti O2 Czech Republic a. s.
The valuation of company О2 Czech Republic a.s
Abstract:
Cílem této diplomové práce je zjistit hodnotu společnosti O2 Czech Republic a. s. a to v době koupě skupinou PPF (k 31.12.2013). Cílem je zhodnotit výhodnost akvizice ve vztahu k ceně akcií, očekávanému výnosu této investice ve vztahu k obdobným transakcím na telekomunikačním trhu. Součástí práce není jen vlastní ocenění podniku, ale i jeho finanční a strategická analýza. Na základě těchto analýz je …moreAbstract:
The aim of the diploma thesis is to determine the market value of the company O2 Czech Republic a. s. in time when was company acquired by PPF group (31.12.2013). The aim is evaluate deal in relation to expect rentability of this investment, in relation to shares market price and in relation to other similar transactions on communication market. Thesis include the valuation itself as well as the financial …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 1. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/46376
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2015
- Supervisor: Eva Kislingerová
- Reader: Luboš Smrčka
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/46376
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Proč na trh nevstoupil čtvrtý operátor? Analýza telekomunikačního trhu v České republice v roce 2022
Kryštof Chaloupka -
Regulace roamingu v EU a jeji dopad na telekomunikační trh v ČR
Pavla Nováková -
Srovnání vývoje telekomunikačního trhu v ČR v letech 2002-2012
Vadim Khmelevskiy -
Ekonomické dopady regulace v kontextu jednotného trhu - institucionální analýza odvětví telekomunikací.
Lucie Habrová -
Marketingová komunikace na telekomunikačním trhu v České republice
Lukáš Treskoň -
VÝVOJ TRHU TELEKOMUNIKACÍ V ČR – MOŽNOSTI OVLIVNĚNÍ LIBERALIZACE TRHU VSTUPEM MOBILNÍHO VIRTUÁLNÍHO OPERÁTORA
Erika Horecká -
Analýza trhu mobilních služeb v ČR po cenové revoluci v roce 2013
Jaroslav Král -
Vývoj reklamní kampaně společnosti Vodafone jako případová studie propagace a prezentace trhu s mobilní komunikací v České republice
Dana Komosná