Nová sociální síť TikTok, jako brána k organickému dosahu – Bc. Immanuel Adenubi
Bc. Immanuel Adenubi
Master's thesis
Nová sociální síť TikTok, jako brána k organickému dosahu
The new social network TikTok as a gateway to organic reach
Anotácia:
V dnešním světě plným informačních technologií jsme se dostali do bodu, kdy jsou naše životy plně spjaty se sociálními sítěmi. Tyto platformy se postupem času také vyvíjeli, vznikaly nové a jiné naopak zanikaly. Každá nová síť přinášela určitou formu inovace a nového pohledu na vytváření obsahu. To dnes přináší nová sociální síť TikTok. Tato diplomová práce se zabývá důkladným uvedením sociální sítě …viacAbstract:
In today's world full of information technology, we have reached a point where our lives are fully connected with social media. These platforms also evolved over time, new ones emerged and others disappeared. Each new network brought some form of innovation and a new perspective on content creation. This is what the new social network TikTok brings today. This diploma thesis deals with a thorough introduction …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Lucie Mašterová, Ph.D.
- Oponent: Sylvia Plottová, Ing. Ing.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
NEWTON UniversityMaster programme / odbor:
Management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Jak pandemie COVID-19 proměnila online marketing rapových umělců v České republice?
Andrej Filous -
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Olga Havlíčková -
Online marketing na sociálních sítích vybraných společností
Lucie Vejsadová -
Influenceři a online marketing na sociálních sítích
Tereza Neubergová -
Online marketing jednosálového kina na sociálních sítích
Pavel Krupař -
Online marketing jako podpůrný kanál prodeje
Hana Sysová -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova