České cestovatelské blogy jako platforma pro marketingová sdělení – Anežka Javorská
Anežka Javorská
Bachelor's thesis
České cestovatelské blogy jako platforma pro marketingová sdělení
Czech Travel Blogs as a Platform for Marketing Communications
Abstract:
Tématem této bakalářské práce je "České cestovatelské blogy jako platforma pro marketingová sdělení". Teoretická část obsahuje základní pojmy marketingových komunikačních prostředků 21. st, věnuje se problematice blogu a propojení se sociálními sítěmi. V praktické části jsou pomocí analýzy a dotazníkového šetření sbírána data, která poslouží ke správnému nastavení funkčních cestovatelských blogů jako …moreAbstract:
The topic of this bachelor thesis is "Czech travel blogs as a platform for marketing communication". The theoretical part contains the basic concepts of marketing communication in the 21st century. It deals with the issue of blogging and connecting with social networks. In the practical parts, data are collected using analysis and a questionnaire survey, which will be used to manage the settings of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2020
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JAVORSKÁ, Anežka. \textit{České cestovatelské blogy jako platforma pro marketingová sdělení}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2020. Available from: https://theses.cz/id/ovgs2e/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Javorská, Anežka. České cestovatelské blogy jako platforma pro marketingová sdělení. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Firemní blog jako marketingový nástroj
Petra Lustigová -
Blog jako marketingový nástroj v oboru kosmetiky
Tereza Bartová -
Blog jako moderní komunikační nástroj sociálních sítí
Anastasiia Nikitina -
Blog - moderní marketingový nástroj
Lucie Nohynková -
Módní blog jako marketingový nástroj
Lucie Ehrenbergerová -
Blog jako prostředek marketingové komunikace v oboru Fashion Business
Natálie Kotková -
The Blog as a Company Promotional Tool
Adéla Jursíková -
Blog jako nástroj marketingové komunikace značky Converse
Lucie Holíková