Anežka Javorská

Bachelor's thesis

České cestovatelské blogy jako platforma pro marketingová sdělení

Czech Travel Blogs as a Platform for Marketing Communications
Abstract:
Tématem této bakalářské práce je "České cestovatelské blogy jako platforma pro marketingová sdělení". Teoretická část obsahuje základní pojmy marketingových komunikačních prostředků 21. st, věnuje se problematice blogu a propojení se sociálními sítěmi. V praktické části jsou pomocí analýzy a dotazníkového šetření sbírána data, která poslouží ke správnému nastavení funkčních cestovatelských blogů jako …more
Abstract:
The topic of this bachelor thesis is "Czech travel blogs as a platform for marketing communication". The theoretical part contains the basic concepts of marketing communication in the 21st century. It deals with the issue of blogging and connecting with social networks. In the practical parts, data are collected using analysis and a questionnaire survey, which will be used to manage the settings of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2020

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Eva Gartnerová

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Javorská, Anežka. České cestovatelské blogy jako platforma pro marketingová sdělení. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications