České cestovatelské blogy jako platforma pro marketingová sdělení – Anežka Javorská
Anežka Javorská
Bakalářská práce
České cestovatelské blogy jako platforma pro marketingová sdělení
Czech Travel Blogs as a Platform for Marketing Communications
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je "České cestovatelské blogy jako platforma pro marketingová sdělení". Teoretická část obsahuje základní pojmy marketingových komunikačních prostředků 21. st, věnuje se problematice blogu a propojení se sociálními sítěmi. V praktické části jsou pomocí analýzy a dotazníkového šetření sbírána data, která poslouží ke správnému nastavení funkčních cestovatelských blogů jako …víceAbstract:
The topic of this bachelor thesis is "Czech travel blogs as a platform for marketing communication". The theoretical part contains the basic concepts of marketing communication in the 21st century. It deals with the issue of blogging and connecting with social networks. In the practical parts, data are collected using analysis and a questionnaire survey, which will be used to manage the settings of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Javorská, Anežka. České cestovatelské blogy jako platforma pro marketingová sdělení. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Firemní blog jako marketingový nástroj
Petra Lustigová -
Blog jako marketingový nástroj v oboru kosmetiky
Tereza Bartová -
Blog jako moderní komunikační nástroj sociálních sítí
Anastasiia Nikitina -
Blog - moderní marketingový nástroj
Lucie Nohynková -
Módní blog jako marketingový nástroj
Lucie Ehrenbergerová -
Blog jako prostředek marketingové komunikace v oboru Fashion Business
Natálie Kotková -
The Blog as a Company Promotional Tool
Adéla Jursíková -
Blog jako nástroj marketingové komunikace značky Converse
Lucie Holíková