Analýza konkurenceschopnosti vybraného podniku – Adam HELLER
Adam HELLER
Bakalářská práce
Analýza konkurenceschopnosti vybraného podniku
Competitiveness Analysis of a Selected Enterprise
Anotace:
Předložená práce je zaměřena na analýzu konkurenceschopnosti společnosti Formy Tachov, s. r. o. Pro zhodnocení konkurenceschopnosti společnosti je rozebráno makroprostředí, mezoprostředí a mikroprostředí za pomoci PEST analýzy, Porterovy analýzy pěti sil a finanční analýzy. Na základě získaných poznatků z výše uvedených analýz a za přispění konzultací s vedením společnosti, byla vytvořena SWOT analýza …víceAbstract:
The presented bachelor thesis is focused on competitiveness analysis of company Formy Tachov, Ltd. In order to evaluate the company´s competitiveness, it´s macro-environment, meso-environment and micro-environment are analysed using the PEST analyses, Porter 5 forces analysis and financial analysis. A SWOT analysis was created on the basis of the outcome of the analyses mentioned above with the company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petra Taušl Procházková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HELLER, Adam. Analýza konkurenceschopnosti vybraného podniku. Plzeň, 2015. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Konkurenceschopnost vybraného podniku
Tomáš Valenta -
Konkurenceschopnost vybraného podniku
Sabina Exlerová