Marketingový výzkum konkurence v oblasti Lankových senzorů ve společnosti Micro-Epsilon Czech republic, s.r.o. – Ing. Martin Prachař, DiS.
Ing. Martin Prachař, DiS.
Master's thesis
Marketingový výzkum konkurence v oblasti Lankových senzorů ve společnosti Micro-Epsilon Czech republic, s.r.o.
Market reasearch of the company Micro-Epsilon Czech republic, s.r.o. competiton for Draw-wire sensors
Anotácia:
Snahou této práce je přiblížit problematiku marketingu firmy Micro-Epsilon Czech Republic spol. s r.o. se sídlem v Bechyni.Věnoval jsem se seznámení s historií a současností firmy a snažil jsem se sesbírat co nejvíce informací týkajících se běžného provozu společnosti. Mým úkolem bylo vypracovat marketingový výzkum konkurence u komodity Lankových senzorů. Na základě tohoto výzkumu jsem stanovil další …viacAbstract:
Das Bestreben dieser Arbeit liegt darin, die Marketingproblematik der Firma Micro-Epsilon Czech Republic, spol. s r.o. mit Sitz in Bechyně näher darzulegen. Ich widmete mich dem Vertrautmachen mit der Geschichte und der Gegenwart der Firma und war bemüht, möglichst viele, den laufenden Betrieb der Gesellschaft betreffende Informationen aufzusammeln. Meine Aufgabe war es, Marketingforschung der Konkurrenz …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 6. 2008
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/m6e49/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2008
- Vedúci: Ing. Roman Storch, CSc.
- Oponent: Ing. Petr Vaškovic
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PRACHAŘ, Martin. \textit{Marketingový výzkum konkurence v oblasti Lankových senzorů ve společnosti Micro-Epsilon Czech republic, s.r.o.}. Online. Diplomová práca. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/ovux3b/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum v oblasti softwarových licencí na B2B trhu
Ondřej Čarný -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková -
Marketingový výzkum v oblasti online fakturačních aplikací
Ondřej Nečas -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Lucie Prášková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybraného podniku
Vendula Vorlová -
Marketingový výzkum produktu
Samuel Ifebe -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Filip Bojko -
Marketingový výzkum
Rudolf Nešetřil