Rozhodování o nákupu se speciálním důrazem na finanční gramotnost – Michal Klátil
Michal Klátil
Bakalářská práce
Rozhodování o nákupu se speciálním důrazem na finanční gramotnost
Segmentation of target groups with special emphasis on financial literacy
Anotace:
Práce se zabývá finanční gramotností a nákupním chováním spotřebitelů v České republice. Vzrůstá počet lidí, kteří mají zájem se finančně vzdělávat a zlepšit svou finanční situaci společně s možnostmi nakupování luxusnějších produktů a služeb. Tato skutečnost je velmi důležitá pro současnou marketingovou praxi, kdy s pomocí prohlubování vědomostí klientů a plánováním dlouhodobého udržení klientů, stoupá …víceAbstract:
This Bachelor thesis refers to financial literacy and shopping behavior of consumers in the Czech Republic. There is a growing number of people who are interested in financial education and improving their financial situation, along with opportunities to purchase more luxurious products and services. This fact is very important for current marketing practice. With the help of deepening knowledge of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/w7b1v/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 10. 2020
- Vedoucí: PhDr. Martina Švecová, MSc
- Oponent: Ing. Zuzana Chlumská
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vliv země původu značek na nákupní rozhodování spotřebitele se zaměřením na čokoládový segment
Nikola Spurná -
Návrh marketingových strategií pro zelený čaj: Analýza a modifikace kupního rozhodování spotřebitele
Pavel Trnka -
Psychologická funkce obalu a rozhodování spotřebitele
Petra Šantorová -
Vliv prodejního prostředí na nákupní rozhodování ve firmě Calzedonia
Lucie Mádlová -
Consumer behaviour as a reflection of financial intelligence
Dmitry Baranov -
Financial Literacy and Female Empowerment: How can women in the Netherlands be empowered to become the CFO of their lives?
Jessica Wolkenhauer -
ASSESSMENT OF FINANCIAL AND ECONOMIC LITERACY AMONG CZECH UNIVERSITY STUDENTS
Michaela Makovcová -
Financial literacy among family business SMEs
Michel Kovac