Michal Klátil

Bakalářská práce

Rozhodování o nákupu se speciálním důrazem na finanční gramotnost

Segmentation of target groups with special emphasis on financial literacy
Anotace:
Práce se zabývá finanční gramotností a nákupním chováním spotřebitelů v České republice. Vzrůstá počet lidí, kteří mají zájem se finančně vzdělávat a zlepšit svou finanční situaci společně s možnostmi nakupování luxusnějších produktů a služeb. Tato skutečnost je velmi důležitá pro současnou marketingovou praxi, kdy s pomocí prohlubování vědomostí klientů a plánováním dlouhodobého udržení klientů, stoupá …více
Abstract:
This Bachelor thesis refers to financial literacy and shopping behavior of consumers in the Czech Republic. There is a growing number of people who are interested in financial education and improving their financial situation, along with opportunities to purchase more luxurious products and services. This fact is very important for current marketing practice. With the help of deepening knowledge of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 10. 2020
  • Vedoucí: PhDr. Martina Švecová, MSc
  • Oponent: Ing. Zuzana Chlumská

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní