Patrik SVOZIL

Bakalářská práce

Využití mystery shoppingu pro hodnocení komunikace se zákazníky ve zvolené organizaci

Use of mystery shopping for evaluation of communication with customers in selected company
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá metodou mystery shopping. V první části této práce jsou uvedeny teoretické poznatky k dané problematice. Teoretické poznatky jsou dále aplikovány v praktické části. V rámci praktické části byl proveden vlastní výzkum, a také byly analyzovány výsledky poskytnuté společností ING Bank. Z provedené analýzy jsou dále vyvozeny návrhy na zlepšení situace.
Abstract:
The Bachelor Thesis is focused on the technique of mystery shopping. The first part of this thesis includes theoretical knowledge to the issue. These theoretical information are later applied in the next part, which is practical part of this thesis. First the own research was done with use of technique of mystery shopping, then were analysed results of mystery shopping provided by ING Bank. From the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SVOZIL, Patrik. Využití mystery shoppingu pro hodnocení komunikace se zákazníky ve zvolené organizaci. Plzeň, 2020. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností