Vliv značky na kupní chování spotřebitele - regionální značení – Lucie Heinrichová
Lucie Heinrichová
Bakalářská práce
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - regionální značení
The influence of brand image on purchase behavior - regional brand
Anotace:
Cílem práce je popsání již existujících značek kvality potravin a zjištění vlivu značek kvality potravin na chování spotřebitelů při nákupu a charakteristika jejich nákupního chování. Nejdříve jsou přiblíženy základní pojmy orientované na spotřebitelské chování, typy spotřebitelů, jejich nákupní chování. Rovněž je popsán Model celkové kvality potravin a termín marketingový mix, dále se práce zabývá …víceAbstract:
The aim of the thesis is to examine the impact of food quality marks on customers´ shopping behaviour and to present characteristics of customers purchase behaviour. At first, an overview of key terms related to purchase behaviour, types of customers and their purchase behaviour is given. Next, the Total Food Quality Model and the term of marketing mix are explained and the notion of a brand name is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 3. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Vokáčová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Spotřebitelské chování vybrané národnosti v cestovním ruchu při návštěvě ČR
Pavla Janošková -
Online recenze a jejich účinky na spotřebitelské chování
Ivana Dubišarová -
Spotřebitelské chování vybrané národnosti v cestovním ruchu při návštěvě ČR
Barbora Hanáková -
Spotřebitelské chování osob přilétajících z Číny do České republiky
Sabina Blašková -
Spotřebitelské chování rezidentů ČR v rámci cestovního ruchu v Brně
Filip Vedral -
Spotřebitelské chování v cestovním ruchu při návštěvě ČR
Silvia Davidíková -
Spotřebitelské chování vybraných účastníků cestovního ruchu v Praze
Jiří Bílek -
Spotřebitelské chování při nákupu regionálních potravin
Ondřej Kopecký
Název
Vložil
Vloženo
Práva