Využití techniky řízeného objevování pro prezentaci gramatiky na úrovni pokročilosti A2 – B1 podle SERRJ. – Veronika Klikarová
Veronika Klikarová
Bachelor's thesis
Využití techniky řízeného objevování pro prezentaci gramatiky na úrovni pokročilosti A2 – B1 podle SERRJ.
Using guided discovery method in grammar presentation, level A2 - B1 SERRJ
Anotácia:
ANOTACE Tato bakalářská práce se zabývá využitím techniky řízeného objevování pro prezentaci gramatiky na úrovni pokročilosti A2-B1 podle SERRJ. Teoretická část začíná představením projektu EU peníze školám. Následující kapitoly se zabývají výukovými metodami. Další část se věnuje nejprve deduktivnímu vyučování a poté podrobněji induktivnímu vyučování a metodě řízeného objevování. Praktická část se …viacAbstract:
ANNOTATION This bachelor theses deals with the technique of guided discovery used in grammar presentation in SERRJ A2-B1. The theoretical part begins with the introduciton of the project ‚EU Peníze školám‘. Following chapters focus on teaching methods. The next part deals with deductive and, in more details, with inductive teaching methods and with the guided discovery approach. The practical part …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 6. 2015
Identifikátor:
http://is.akcentcollege.cz/th/4391/ac_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2015
- Vedúci: PaedDr. Dana Hánková, Ph.D.
- Oponent: M.A. Leona Máslová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KLIKAROVÁ, Veronika. \textit{Využití techniky řízeného objevování pro prezentaci gramatiky na úrovni pokročilosti A2 – B1 podle SERRJ.}. Online. Bakalárska práca. Praha: Prague City Vysoká Škola s.r.o. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/owepaf/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AKCENT CollegeAKCENT College
Bachelor programme / odbor:
Specialization in Pedagogy / English as Foreign Language