Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s výrobky vybrané společnosti – Tereza Ranochová
Tereza Ranochová
Bakalářská práce
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s výrobky vybrané společnosti
Customer Satisfaction Marketing Research with Products of the Selected Company
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým výzkumem spokojenosti zákazníku s výrobky vybrané společnosti. Na základě dotazování je zjištěna spokojenost zákazníků. Bakalářská práce je členěna na dvě části. První, teoretická část, je zaměřena na teorii marketingového výzkumu, marketing, historii a cíle marketingového výzkumu a také stručné představení společnosti. Druhá část mapuje průběh celého dotazníkového …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with marketing research on customer satisfaction of products of a selected company. Customer satisfaction is found as a result of interrogating. The thesis consist of two parts. The first part, a theoretical part, is focused on the theory of marketing research, marketing, history and the aim of marketing research as well as the brief presentation of a company. The second …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2016
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/115159
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2016
- Vedoucí: Simona Matušková
- Oponent: Zdeněk Polách
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
RANOCHOVÁ, Tereza. \textit{Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s výrobky vybrané společnosti}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Hornicko-geologická fakulta. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/owfq0e/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Hornicko-geologická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Nerostné suroviny / Ekonomika a řízení v oblasti surovin
Práce na příbuzné téma
-
Optimizing Customer Lifetime Value in Retail Banking
Tomáš Píhrt -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Strategický marketing ako významný faktor úspešnosti podniku
Iveta Morihlatková -
Spokojenost zákazníků s nástroji marketingového mixu ve společnosti Tesco Stores
Petra Jelínková -
Spokojenost zákazníků s nástroji marketingového mixu ve vybrané společnosti
Kateřina Kokešová -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Michal Tymon -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Jakub Galuszka -
Spokojenost zákazníků v hotelu Centrum
Lucie Lichnovská