Marketingová strategie fitness centra Contours – Kamila Schmiedová
Kamila Schmiedová
Master's thesis
Marketingová strategie fitness centra Contours
The Marketing Strategy for Fitness Center Contours
Abstract:
Cílem diplomové práce je navržení marketingové strategie fitness Contours ve Zlíně.Práce je rozdělena do dvou částí, a to na teoretickou a praktickou. Praktická část se dále dělí na analytickou a projektovou část. Teoretická část obsahuje teoretické poznatky o marketingové strategii, analýzách makro a mikro prostředí, marketingovém výzkumu, marketingovém mixu a nových směrech v marketingu. Analytická …moreAbstract:
The aim of this master's thesis is to create a marketing strategy for FItness Contours Zlín. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The practical component is further divided into analytical and project parts. The theoretical part covers theoretical knowledge about marketing strategy, macro and micro analysis, marketing research, marketing mix and new directions in marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2018
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Schmiedová, Kamila. Marketingová strategie fitness centra Contours. Zlín, 2018. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing, Specialization: Design Management
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie turistického regionu Slánsko
Barbora Kučerová -
Marketingová komunikace společnosti Snapbacks.cz
Duy Anh Tran -
Sociálně-marketingová kampaň
Kamila Gregořicová -
Projekt zlepšení marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Jan Husička -
Návrh online marketingové komunikace společnosti Worogo, s.r.o.
Lucie Horká -
Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Jakub Chudoba -
Analýza marketingové komunikace společnosti mmcité, a. s.
Karolína Cvičková -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala