Role učitele a žáka ve výuce zlomků klasickou a Hejného metodou – Bc. Tereza Bendová
Bc. Tereza Bendová
Bakalářská práce
Role učitele a žáka ve výuce zlomků klasickou a Hejného metodou
The role of a teacher and a pupil in teaching of fractions by Hejny's method
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá pozorováním rolí učitele a žáka v klasické výuce matematiky a výuce Hejného metody. Autorka práce se v teoretické části zabývá popisem základních pojmů, které jsou potřeba znát při učivu zlomků, dále konstruktivismem, historií a principy zkoumané metody. Dále popisuje přístup učitele a zlomky v 7. třídě na 2. stupni, které zahrnují hledání cest k řešení a popis, co by žáci …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the observation the roles of the teacher and the student in the classical teaching of mathematics and the teaching of the Hejny method. In the theoretical part, the author deals with the description basic concepts that need to be known in the curriculum of fractions, as well as constructivism, history and principles of the researched method. It also describes the approach …víceKlíčová slova
Role učitele a žáka ve výuce zlomků klasickou a Hejného metodou Hejného metoda konstruktivismus výuka matematiky zlomky výukové metody role učitele role žáka The role of a teacher and a pupil in teaching of fractions by Hejny's method the Hejny method constructivism teaching mathematics fractions teaching methods the role of the teacher the role of the student
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/o7iha/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2021
- Vedoucí: Mgr. Irena Budínová, Ph.D.
- Oponent: RNDr. Břetislav Fajmon, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Matematika se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
The role of trainees during the Czech Presidency of the Council of the EU and the involvement of the staff of the Permanent Representation of the Czech Republic to the EU in public administration after the Presidency.
Daniel Houdek -
The Role of the Direct Marketing in IMC with the Creation of Proposal of the Particular Campaign
Valeriia Kabanova -
Border Regions and the EU: The Role of INTERREG on the Cross-Border Integration Process in the Greater Region and in the Central European Region (Centrope) – A Comparison.
Nikolas Westenhoff -
Towards a Hayekian Theory of Integration: The Role of Referendums in the Evolution of the EuropeanEconomic Constitution
Jernej Kosec -
Srovnání míry humanismu a kreativity a jejich vzájemný vztah u učitelů základních škol se zaměřením na digitální technologie a učitelů klasické základní školy
Martina Keratová -
Rehearsal technique in teaching a pupil with Down syndrome in one-to-one English classes
Kateřina Birková -
Selected topics in laryngeal, perceptual and acoustic assessments of human voice: Videokymographic evaluations of vocal folds and investigations of teachers' voices
Ketaki PHADKE -
Role školy a pedagogů v transmisi lidové kultury na Horňácku (teze disertační práce)
Magdalena Maňáková