Bc. Jan Seethaler

Master's thesis

Návrh marketingové strategie konkrétní instituce

Marketing Strategy Proposal of the Specific Institution
Abstract:
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií společnosti AGROMEX s.r.o. se zaměřením na jednu z distribuovaných značek PELLENC. Práce se skládá ze tří částí. První část práce obsahuje teoretická východiska, na jejichž základě jsou v druhé části vypracovány analýzy vnitřního a vnějšího prostředí a analýza nákupního chování zákazníků na trhu vinohradnické techniky. Poslední část obsahuje návrh marketingové …more
Abstract:
Diploma thesis deals with marketing strategy of company AGROMEX s.r.o. with focus on one of its distributing brands PELLENC. The thesis is composed of three parts. The first part contains theoretical framework needed for analysis of external and internal environment and analysis of customer buying behaviour on viticulture equipment market. The last part contains proposal of marketing strategy and its …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 4. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 5. 2019
  • Supervisor: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
  • Reader: Ing. Jaroslav Konečný

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AKADEMIE STING