Návrh marketingové strategie konkrétní instituce – Bc. Jan Seethaler
Bc. Jan Seethaler
Master's thesis
Návrh marketingové strategie konkrétní instituce
Marketing Strategy Proposal of the Specific Institution
Abstract:
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií společnosti AGROMEX s.r.o. se zaměřením na jednu z distribuovaných značek PELLENC. Práce se skládá ze tří částí. První část práce obsahuje teoretická východiska, na jejichž základě jsou v druhé části vypracovány analýzy vnitřního a vnějšího prostředí a analýza nákupního chování zákazníků na trhu vinohradnické techniky. Poslední část obsahuje návrh marketingové …moreAbstract:
Diploma thesis deals with marketing strategy of company AGROMEX s.r.o. with focus on one of its distributing brands PELLENC. The thesis is composed of three parts. The first part contains theoretical framework needed for analysis of external and internal environment and analysis of customer buying behaviour on viticulture equipment market. The last part contains proposal of marketing strategy and its …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 4. 2019
Identifier:
https://is.sting.cz/th/ad9yk/
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2019
- Supervisor: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
- Reader: Ing. Jaroslav Konečný
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AKADEMIE STINGSTING ACADEMY
Master programme / field:
Economy and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
-
Návrh marketingové strategie konkrétní instituce
Stanislava Stratilová -
Návrh marketingové strategie
Veronika Tomagová -
Marketingová strategie Birgo
Elias Salim -
Návrh marketingové strategie pro firmu Emos na interní a externí komunikaci CSR
Barbora Musilová -
Tvorba marketingové strategie pro podnik
Peter Zvolský -
Effects of the environmental measures of ZSNP, a.s. on internal and external environment
Lucia Klimková -
The role of internal communication of business environment in a selected organisation.
Elena Shultceva -
Analysis of the internal and external Gazprom's environment
Alfiya Syraeva