Využití spolupráce dětí v řízených činnostech v mateřské škole – Klára Nováková
Klára Nováková
Bachelor's thesis
Využití spolupráce dětí v řízených činnostech v mateřské škole
The use of children's cooperation in education in kindergarten
Abstract:
Bakalářská práce je aplikačního charakteru a zaměřuje se na Využití spolupráce dětí při řízených činnostech v mateřské škole. Teoretická část obsahuje základní terminologii v oblasti spolupráce, konfliktů, jejich předcházení a řešení. Práce obsahuje souvislost spolupráce dětí se sociálními dovednostmi a vhodným výběrem her. Hlavním cílem je vytvořit projekt, který obsahuje hry na rozvoj skupinové spolupráce …moreAbstract:
The bachelor thesis is of application character and focuses on the topic of The use of children's cooperation in education in kindergarten. The theoretical part contains basic terminology in the area of cooperation, conflicts, their prevention and resolution. The thesis contains the connection between the cooperation of children with social skills and appropriate choice of games. The main goal is to …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2020
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Nováková, Klára. Využití spolupráce dětí v řízených činnostech v mateřské škole. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / Preschool Teacher Training
Theses on a related topic
-
Sociální inteligence, sociální kompetence, sociální dovednosti a komunikace u lidí s různými formami disociálního chování v societách adolescentů
Michaela Středová -
Sociální inteligence, sociální kompetence, sociální dovednosti a komunikace u lidí s různými formami disociálního chování v societách dospělých osob
Martina Štefková -
Sociální dovednosti dětí v posledním roce předškolního vzdělávání
Štěpánka FOLTINOVÁ -
Profesní dovednosti sociálních pracovníků na oddělení sociálně-právní ochrany dětí
Kateřina KUŠKOVÁ