Vymezení rozvojových strategických záměrů pro firmu Kuchyně - Koupelny. – Bc. Petra Slavíková
Bc. Petra Slavíková
Bakalářská práce
Vymezení rozvojových strategických záměrů pro firmu Kuchyně - Koupelny.
Anotace:
Cílem bakalářské práce bylo na základě analýz vnitřního a vnějšího prostředí vyhodnotit současnou pozici firmy na trhu. Na základě těchto analýz poté stanovit největší rizika a sestavit plán implementace, který by zvýšil ziskovost a konkurenceschopnost firmy. Pro analýzy vnitřního prostředí bylo využito SWOT analýzy, Portfolio analýzy, Space analýzy, Analýzy atraktivity odvětví a Metody určení strategických …víceAbstract:
The aim of this Bachelor Work was to evaluate actual market position of the company based on analysis of internal and external surroundings and after that to specify the biggest risks and complete the plan for implementation, which can help to increase profitability and competitiveness of company. For internal analysis were used SWOT analysis, Portfolio analysis, Space analysis, Analysis of attractiveness …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/mbzgo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2012
- Vedoucí: doc. Ing. Jarmila Straková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Eva Bílková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SLAVÍKOVÁ, Petra. \textit{Vymezení rozvojových strategických záměrů pro firmu Kuchyně - Koupelny.}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/oy20mp/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
The Analysis of the Involvement of the Company into International Trade
Jiří Heřman -
Marketing Strategy of Company XY
Kateřina Janečková -
Analýza dopadu vnitřního a vnějšího prostředí firmy na strategii a plánování podniku
Kristián Smith -
Analýza rizik prostředí malé či střední firmy
Dominik Šín -
Analýza vnitřního a vnějšího prostředí firmy RAMIS Tábor spol. s.r.o.
Markéta Staňková -
Analýza vnějšího prostředí vybrané firmy
Václav HANSA -
Rozvoj podnikatelského plánu vybrané firmy
Michaela Betlachová -
Marketingová strategie firmy Ideal Place s.r.o.
Markéta Kratochvílová