Inkluzivní vzdělávání žáka s mozkovou obrnou v základní škole – Nikola GUMOLKOVÁ
Nikola GUMOLKOVÁ
Master's thesis
Inkluzivní vzdělávání žáka s mozkovou obrnou v základní škole
Inclusive educations of students with cerebral palsy in primary school
Anotácia:
Předkládaná diplomová práce se zabývá inkluzivním vzděláváním žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Orientuje se primárně na inkluzivní vzdělání žáků s mozkovou obrnou v základní škole. V teoretické části představíme tělesné postižení, přesněji mozkovou obrnou, spolu s jejím vymezením, klasifikací, příčinami vzniku a projevy. Dále se věnujeme tématu inkluzivního vzdělávání, jeho historickým vývojem …viacAbstract:
The presented thesis deals with the inclusive education of students with special educational needs. It focuses primarily on inclusive education of students with cerebral palsy in primary school. In the theoretical part, we will introduce the physical disability, more precisely cerebral palsy, with its definition, classification, causes and symptoms. We also deal with inclusive education, its historical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2022
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Igor Hampl, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
GUMOLKOVÁ, Nikola. Inkluzivní vzdělávání žáka s mozkovou obrnou v základní škole. Ostrava, 2022. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / odbor:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / Teaching for Primary Schools
Práce na příbuzné téma
-
Podpůrná opatření pro žáky s poruchou chování na základní škole
Denisa Horáková -
Podpůrná opatření pro žáky se sluchovým postižením v běžných základních školách
Marta DORŇÁKOVÁ -
Omezení svéprávnosti a podpůrná opatření pro fyzické osoby
Sabina LORENCOVÁ -
Podpůrná opatření pro žáky s odlišným mateřským jazykem na českých základních školách
Martina PATERLINI -
Podpůrná opatření pro žáky s projevy náročného chování na 1. stupni základních škol
Miroslava LOUČKOVÁ -
Podpůrná opatření pro studenty s tělesným postižením v primárním, sekundárním a terciárním studiu
Veronika Skotnicová -
Podpůrná opatření pro dítě se zrakovým postižením v mateřské škole Moskevská, Kladno
Monika Modlíková -
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek