Spotřební chování na trhu s chytrými mobilními telefony – Petr DVOŘÁČEK
Petr DVOŘÁČEK
Bachelor's thesis
Spotřební chování na trhu s chytrými mobilními telefony
Consumer Behaviour on The Smartphone Market
Abstract:
Úkolem této bakalářské práce bylo zjistit, jak se spotřebitelé chovají na trhu s chytrými mobilními telefony. Na základě údajů zjištěných v dotazníkovém šetření se přistoupilo k segmentaci spotřebitelů. Poté se sestavila doporučení pro vybraný podnikatelský subjekt.Abstract:
The Main task of my thesis has been to make an analysis of consumer behaviour on the smartphone market. Segmentation of consumers was made based on the survey. I've chosen an enterprise, for which I've made recommendations based on the survey.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2016
Accessible from:: 15. 4. 2016
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Viktor Vojtko, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DVOŘÁČEK, Petr. \textit{Spotřební chování na trhu s chytrými mobilními telefony}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2016. Available from: https://theses.cz/id/oybwiw/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
DVOŘÁČEK, Petr. Spotřební chování na trhu s chytrými mobilními telefony . Č. Budějovice, 2016. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 15. 4. 2016 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and Business Economics
Theses on a related topic
-
Vývoj pro chytrý mobilní telefon pomocí aplikačního rámce PhoneGap (Apache Cordova)
Marek Mihálech -
Spotřební chování v současném hotelnictví
Vít Vlasák -
Influenceři jako referenční skupina a jejich vliv na spotřební chování
Lucie Želenská -
Spotřební chování seniorů na trhu cestovního ruchu
Ganna Tsyrulnikova -
Spotřební chování generace Y v kontextu cestovního ruchu České republiky
Magdalena Pospíšilová -
Spotřební chování a udržitelná móda
Kristýna Zemanová -
Spotřební chování v současném hotelnictví
Aneta Němečková -
Spotřební chování generace Y a Z na trhu služeb
Bohumil Langhans
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights