Měření efektivity marketingu pomocí dashboardů – Bc. Michaela Eliášová
Bc. Michaela Eliášová
Bachelor's thesis
Měření efektivity marketingu pomocí dashboardů
Measurement of Marketing Efficiency Using Dashboards
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na měření efektivity marketingu ve firmě ATS Global B.V. Práce je rozdělena na dvě části. V první teoretické části se zabývám problematikou marketingu a významem měření efektivity prostřednictvím přijatých metodických východisek. Předmětem zájmu jsou také řídící panely (dashboards). Praktická část je zaměřena na marketingové cíle a aktivity firmy včetně poboček. Ty …moreAbstract:
This bachelor thesis is focused on the measurement of marketing efficiency in the company ATS Global B.V. The work is devided into two parts. In the first theoretical part I describe the importance of measurement of marketing efficiency and the adopted methodological basis. Dashboards are also of interest. The practical part is focused on marketing KPI and activities of the company, including divisions …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2020
Identifier:
https://is.slu.cz/th/o40mv/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 8. 2020
- Supervisor: Mgr. Milena Janáková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ELIÁŠOVÁ, Michaela. \textit{Měření efektivity marketingu pomocí dashboardů}. Online. Bachelor's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2020. Available from: https://theses.cz/id/oycgvt/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Digitální marketingová komunikace a její efektivita v komunikaci vybraného podniku
Vendula Kalenská -
Digitální komunikace a její efektivita v globální marketingové komunikaci
Marek Svatoň -
Efektivita online marketingové komunikace ve vybrané firmě Fairmade s.r.o.
Simona Košková -
Efektivita online marketingové komunikace ve vybrané firmě
Jan Soumar -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Efektivita vybraných nástrojů marketingové komunikace při podpoře prodejního procesu a tvorbě vztahu se zákazníkem
David Říha -
Segmentace klíčových zákazníků a efektivita marketingové komunikace společnosti
Martin Holata -
Efektivita marketingové komunikace univerzitní ligy ledního hokeje
Matěj Mach