Bc. Pavel Pechar
Master's thesis
Digitální marketing firem
Digital Marketing of Organization
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na digitální marketing firem. Cílem práce je analyzovat webové stránky v oblasti bankovnictví. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy týkající se digitálního marketingu, jeho strategií a nástrojů. V praktické části jsou výsledky získány pomocí obsahové analýzy webových stránek vybraných firem. Výzkumný vzorek tvoří šestnáct bankovních společností ze zemí Visegrádské čtyřky …moreAbstract:
The Diploma Thesis concerns the topic of digital marketing of organization. The objective is to analyse websites in banking field. The theoretical part explains the concepts related to the digital marketing, its strategies and tools. The practical part introduces content analysis results of websites of examined organizations. Research sample is constituted by 16 banking companies from area of Visegrad …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2019
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eM5864
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2019
- Supervisor: doc. Ing. Pavel Bachmann, Ph.D.
- Reader: Dr. Ing. Vítězslav Hálek, MBA, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 31. 5. 2019 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementMaster programme / field:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Theses on a related topic
-
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
Begaim Saidyldaeva -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu vybrané firmy
Kateřina Fantová -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Eliška Jahodová -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
The Impact of Digital Marketing on E-commerce Development of Fashion Retailer Groups: The case of Dior, Prada and LVMH
Anna Nefodova -
Digital Marketing for Chosen Vietnamese E-commerce Company
Thanh Thi Kim Dao
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights