Bc. Pavel Pechar
Diplomová práce
Digitální marketing firem
Digital Marketing of Organization
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na digitální marketing firem. Cílem práce je analyzovat webové stránky v oblasti bankovnictví. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy týkající se digitálního marketingu, jeho strategií a nástrojů. V praktické části jsou výsledky získány pomocí obsahové analýzy webových stránek vybraných firem. Výzkumný vzorek tvoří šestnáct bankovních společností ze zemí Visegrádské čtyřky …víceAbstract:
The Diploma Thesis concerns the topic of digital marketing of organization. The objective is to analyse websites in banking field. The theoretical part explains the concepts related to the digital marketing, its strategies and tools. The practical part introduces content analysis results of websites of examined organizations. Research sample is constituted by 16 banking companies from area of Visegrad …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2019
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM5864
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2019
- Vedoucí: doc. Ing. Pavel Bachmann, Ph.D.
- Oponent: Dr. Ing. Vítězslav Hálek, MBA, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 31. 5. 2019 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuMagisterský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
Begaim Saidyldaeva -
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu vybrané firmy
Kateřina Fantová -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Eliška Jahodová -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
The Impact of Digital Marketing on E-commerce Development of Fashion Retailer Groups: The case of Dior, Prada and LVMH
Anna Nefodova -
Digital Marketing for Chosen Vietnamese E-commerce Company
Thanh Thi Kim Dao
Název
Vložil
Vloženo
Práva