Analýza marketingové komunikace obchodního řetězce se sportovním zbožím – Veronika Wróblová
Veronika Wróblová
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace obchodního řetězce se sportovním zbožím
Analysis of Marketing Communication of a Sporting Goods Chain
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace maloobchodního řetězce SPORTISIMO s. r. o. V teoretické části jsou popsány klíčové pojmy z oblasti marketingové komunikace a dále je zde vybraný řetězec podrobně charakterizován. Praktická část práce byla věnována marketingovému výzkumu, který byl proveden pomocí dotazníkového šetření metodou CAWI. Nejprve byla stanovena metodika výzkumu, …víceAbstract:
The bachelor's thesis is focused on the analysis of marketing communication of the retail chain SPORTISIMO s. r. o. The theoretical part describes key concepts in the field of marketing communication and further provides a detailed characterization of the selected chain. The practical part of the thesis was dedicated to marketing research, which was conducted using a questionnaire survey method (CAWI …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/152782
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2024
- Vedoucí: Miluše Hluchníková
- Oponent: Kamila Poláková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
WRÓBLOVÁ, Veronika. \textit{Analýza marketingové komunikace obchodního řetězce se sportovním zbožím}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/oyr01y/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media.
Yana Sudakova -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media
Ruslan Tazhigaliyev -
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Markéta VEVERKOVÁ -
An Analysis of the Modern Audit of Marketing Strategy Procedures of Coca-Cola and How it Affected the Internationally Renowned Company
Max Ralph Carle -
An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o.
Viktorie Fojtíková -
Marketing mix analysis of a company
Aida Saidova -
Analysis of marketing strategies of Bernard and Pilsner Urquell
David Gruber