Analýza marketingové komunikace obchodního řetězce se sportovním zbožím – Veronika Wróblová
Veronika Wróblová
Bachelor's thesis
Analýza marketingové komunikace obchodního řetězce se sportovním zbožím
Analysis of Marketing Communication of a Sporting Goods Chain
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace maloobchodního řetězce SPORTISIMO s. r. o. V teoretické části jsou popsány klíčové pojmy z oblasti marketingové komunikace a dále je zde vybraný řetězec podrobně charakterizován. Praktická část práce byla věnována marketingovému výzkumu, který byl proveden pomocí dotazníkového šetření metodou CAWI. Nejprve byla stanovena metodika výzkumu, …moreAbstract:
The bachelor's thesis is focused on the analysis of marketing communication of the retail chain SPORTISIMO s. r. o. The theoretical part describes key concepts in the field of marketing communication and further provides a detailed characterization of the selected chain. The practical part of the thesis was dedicated to marketing research, which was conducted using a questionnaire survey method (CAWI …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2024
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/152782
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2024
- Supervisor: Miluše Hluchníková
- Reader: Kamila Poláková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
WRÓBLOVÁ, Veronika. \textit{Analýza marketingové komunikace obchodního řetězce se sportovním zbožím}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2024. Available from: https://theses.cz/id/oyr01y/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Marketing / Marketingová komunikace
Theses on a related topic
-
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media.
Yana Sudakova -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media
Ruslan Tazhigaliyev -
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Markéta VEVERKOVÁ -
An Analysis of the Modern Audit of Marketing Strategy Procedures of Coca-Cola and How it Affected the Internationally Renowned Company
Max Ralph Carle -
An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o.
Viktorie Fojtíková -
Marketing mix analysis of a company
Aida Saidova -
Analysis of marketing strategies of Bernard and Pilsner Urquell
David Gruber