Strategie expanze drobné firmy – Žaneta Stradiotová
Žaneta Stradiotová
Bakalářská práce
Strategie expanze drobné firmy
The strategy of expansion of a small company
Anotace:
Práce analyzuje možnosti expanze malé úklidové společnosti na nové trhy v rámci České republiky. Rozebírá výhody i nevýhody jednotlivých metod expanze. Zaměřuje se na metodu spojení podniků, vytvoření vlastní pobočkové sítě, franchisingu a metodu OSVČ. Práce dále analyzuje vhodné trhy pro činnost malé úklidové společnosti, a to na úrovni krajů a měst. Stručně je rovněž analyzována konkurence na vybraných …víceAbstract:
The Bachelor's thesis analyses the possibilities of expansion of a small cleaning company to new markets at the Czech republic. The advantages and disadvantages of all methods are discussed. It concerns about merger, own subsidiaries, franchising and OSVČ method. The thesis analyses appropriate markets for the business of cleaning company, especially at levels of districts and towns. It also briefly …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/56182
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2015
- Vedoucí: Jiří Zeman
- Oponent: Alena Filipová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/56182
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
International expansion of a small brewery
Sergei Vilkov -
Impact of producer groups on the adoption of sustainable agricultural practices and economic performance of small farmers in Sub-Sahran Africa
Ebenezer Donkor -
Možnosti a formy expanze vybrané české firmy na zahraniční trhy
Lenka Pexová -
Expanze českého podniku na německý trh s laboratorním zařízením
Veronika BERÁNKOVÁ -
Expanze vybraného malého podniku na mezinárodní trh
Matouš Tomeš -
Úspěšné expanze malých a středních firem
Kamila Nesibová -
Foreign Market Selection and Market Entry Strategy for a Small Czech Company
Sylva Uličná -
Podnikatelský plán společnosti SnackBag a její expanze na zahraniční trh
Jana Ježová