Patrik Vališ

Bachelor's thesis

Analýza použitelnosti sociálních sítí pro marketing ve vybrané organizaci.

Usability analysis of social networks for marketing in a selected organization.
Abstract:
Bakalářská práce "Analýza použitelnosti sociálních sítí pro marketing ve vybrané organizaci" se zaměřuje na použitelnost sociálních sítí pro marketing. V práci jsou popsány a definovány funkční požadavky na vybraný typ sociální sítě a její implementaci v konkrétním podniku. Popis a charakteristika vybrané organizace s cíli, kterých by chtěl dosáhnout. Pomocí navržených metodik řešení problematiky a …more
Abstract:
The bachelor thesis "Usability analysis of social networks for marketing in a selected organization" focuses on the applicability of social networks for marketing. The thesis describes and defines the functional requirements for the selected type of social network and its implementation in a specific company. Furthermore, there is the description and characteristics of the selected organization with …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Jan Panuš, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Vališ, Patrik. Analýza použitelnosti sociálních sítí pro marketing ve vybrané organizaci.. Pardubice, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní