Analýza použitelnosti sociálních sítí pro marketing ve vybrané organizaci. – Patrik Vališ
Patrik Vališ
Bachelor's thesis
Analýza použitelnosti sociálních sítí pro marketing ve vybrané organizaci.
Usability analysis of social networks for marketing in a selected organization.
Anotácia:
Bakalářská práce "Analýza použitelnosti sociálních sítí pro marketing ve vybrané organizaci" se zaměřuje na použitelnost sociálních sítí pro marketing. V práci jsou popsány a definovány funkční požadavky na vybraný typ sociální sítě a její implementaci v konkrétním podniku. Popis a charakteristika vybrané organizace s cíli, kterých by chtěl dosáhnout. Pomocí navržených metodik řešení problematiky a …viacAbstract:
The bachelor thesis "Usability analysis of social networks for marketing in a selected organization" focuses on the applicability of social networks for marketing. The thesis describes and defines the functional requirements for the selected type of social network and its implementation in a specific company. Furthermore, there is the description and characteristics of the selected organization with …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2019
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Jan Panuš, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VALIŠ, Patrik. \textit{Analýza použitelnosti sociálních sítí pro marketing ve vybrané organizaci.}. Online. Bakalárska práca. Pardubice: Univerzita Pardubice, Faculty of Economics and Administration. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/ozdgxx/.
Jak správně citovat práci
Vališ, Patrik. Analýza použitelnosti sociálních sítí pro marketing ve vybrané organizaci.. Pardubice, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Enterprise Management
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Facebook Marketing
Bořek Šedivý -
Marketing prostřednictvím sociálních sítí na příkladu veřejných knihoven
Kryštof Macek -
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Internet věcí v předsériové logistice průmyslového podniku
Filip Karlovský -
Strategická analýza společnosti Internet Mall, a.s.
Jindřich Pospíšil -
Internet v malé firmě – analýza praktických poznatků
Jan Zháněl