Spotřebitelské vnímání aspektů spjatých s kvalitou výrobku – Anna Svobodová
Anna Svobodová
Bachelor's thesis
Spotřebitelské vnímání aspektů spjatých s kvalitou výrobku
Consumer perception of aspects related to product quality
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá fenoménem „kvalita“ a jejího vnímání spotřebiteli. Jejím hlavním cílem je pomocí dotazníkového šetření zjistit, jak čeští spotřebitelé vnímají kvalitu oděvních výrobků a jaké parametry jsou pro ně rozhodující při posuzování kvality těchto výrobků. Teoretická část práce se zaměřuje na historii a pojem kvality, management kvality a jeho nástroje. Dále se práce přesouvá …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the phenomenon of "quality" and its perception by consumers. Its main objective, through a questionnaire investigation, is to determine how Czech consumers perceive the quality of clothing products and what parameters are crucial for them when assessing the quality of these products. The theoretical part of the work focuses on the history and concept of quality, quality …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 8. 2020
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/82738
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2021
- Supervisor: Vít Hinčica
- Reader: Eva Křenková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82738
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Perception of the Sharing Economy Among Generation Y: Example of the City of Brno
Valeriy Ni -
A comparative analysis of consumer’s perception of hotel restaurants in Great Britain and New Zealand (Relationship marketing study)
Jana Nekudová -
Consumer awareness and perception of CSR activities of two companies in the beverage industry
Sabina Ismailova -
Consumer perception of the dermo cosmetics brand in the Czech Republic, Slovakia, and Hungary: case study L´Oréal Vichy
Nikola Lomenčíková -
The effect of aesthetic product presentation on consumer perception and purchase making: The case of Candelae Stories
Anastasiia Donchenko -
Consumer perception of Urinal brand in the Czech market
Tereza Šaberl -
Consumer Perception of Brand Hollister on the Czech Market
Lenka Kotková -
Consumer perception of cosmetics quality in China
Jingyi Qi